سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطوری با گوشی به درامد برسیم؟

آیا تا کنون به کسب درآمد با گوشی موبایل فکر کرده اید؟ همه ما با استفاده از تلفن های همراه خود و یا همان گوشی های هوشمندی که در دست همه افراد دیده می شود، کارهای زیادی را انجام می دهیم و این وسیله به بخشی جدا ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است. اما آیا می دانستید با استفاده از همین وسیله مهم  که یک وسیله حیاتی برای بسیاری از ما تبدیل شده، می توان درآمد کسب کرد؟ فقط کافیست مدیریت بازاریابی موبایل بلد باشید! برای خواندن ادامه مطلب با اندروید بلاگ همراه باشید. 

کسب درآمد با موبایل چطوریه

کسب درآمد با گوشی راه های زیادی دارد که ما در این مطلب برخی از آن ها را بیان می کنیم. شما می توانید پس از مطالعه این مطلب یک یا چند روش مناسب را انتخاب کرده و با انجام آن ها، با استفاده از تلفن هوشمند خود، درآمد کسب کنید.

 

1- Swagbucks

Swagbucks یک سرویس PTC رایگان است که در ازای فعالیت های شما در این سایت به شما SB می دهد. هر 100 SB که در این سایت کسب می کنید معادل یک دلار آمریکا است. فعالیت هایی که باید در این سایت انجام دهید، انجام بازی، تماشای فیلم، شرکت در نظرسنجی ها، جستجو در موتور جستجوی Swagbucks  و… است. به عنوان مثال با هر جستجو در Swagbucks ، به شما دو SB تعلق می گیرد. مزیت استفاده از این سایت، ساده بودن کسب درآمد و پیشنهاداتی است که هر روز این وب سایت به شما ارائه می دهد.

کافی است یک حساب فیس بوک ایجاد کرده و با استفاده از آن در سایت www.Swagbucks.com عضو شوید. سپس با فعالیت هایی که در این سایت انجام می دهید به جمع کردن SB پرداخته و دلار کسب کنید. در نهایت زمانی که مقدار دلارهای شما به سقف مشخصی رسید، می توانید آن ها را دریافت کنید.

 

بنابراین استفاده از این وب سایت باعث می شود شما درآمدی به دلار داشته باشید و با توجه به افزایش ارزش این ارز در کشور ما، اهمیت استفاده از این روش بسیار بالا است.

 

2- تبلیغ در شبکه های اجتماعی

شما می توانید در شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام صفحه ای ایجاد کرده و با افزایش تعداد دنبال کنندگان، بازدید از پست های خود را افزایش داده و سپس در صفحه خود برای دیگران تبلیغ کنید. همان طور که می دانید تبلیغ در شبکه های اجتماعی به یک موضوع رایج تبدیل شده و افراد زیادی برای گسترش کسب و کارشان از پیج های پربازدید درخواست تبلیغ دارند. دوره نکات طلایی اینستاگرام 2019 برای جذب فالوور ارگانیک می تواند در موفقیت شما در تبلیغ شبکه های اجتماعی کمک بسیاری کند.

 

3- مدیریت شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از روش های کسب درآمد با گوشی ، مدیریت شبکه های اجتماعی سایر افراد است. برخی مدیران، صاحبان کسب و کار و افراد پرمشغله زمان کافی برای مدیریت شبکه های اجتماعی خود ندارند. این افراد به فردی برای مدیریت شبکه های اجتماعی خود نیاز دارند. شما می توانید با برعهده گرفتن مدیریت این شبکه ها، از این افراد مبلغی را دریافت کنید.

 

4- عکاس

اگر از آن دست افرادی هستید که به عکاسی علاقه دارید و در فرصت های مختلف با استفاده از تلفن هوشمند خود تصاویری را ثبت می کنید، می توانید از همین طریق درآمد کسب کنید. فروش عکس ها در وب سایت های خرید و فروش عکس، منتشر کردن تصاویر در شبکه های اجتماعی و بالا بردن تعداد بازدید کنندگان و… روش هایی هستند که می توانید با استفاده از عکاسی از آن ها درآمد کسب کنید.

 

5- ولاگینگ

ولاگینگ روشی است که شما می توانید توسط آن به درآمد میلیون دلاری دست پیدا کنید. ولاگرها یا یوتیوبرها از طریق انتشار محتواهای ویدئویی خود در یوتیوب درآمد قابل توجهی کسب می کنند. اما چگونه می توانید به یک ولاگر موفق تبدیل شوید؟ کسب درآمد از طریق ولاگینگ به چه شکل است؟ اگر اطلاعات بیشتری درباره اینکه ولاگر کیست و چه ویژگی های دارد این مقاله را بخوانید.

 

6- بازاریابی

بازاریابی روشی برای کسب درآمد با گوشی است که همه می توانند از آن استفاده کنند. بازاریابی روش های بسیاری دارد که برخی از آن ها توسط تلفن های هوشمند انجام می شود. بازاریابی تلفنی، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و… برخی از انواع بازاریابی هستند که شما می توانید با استفاده از موبایل خود آن ها را انجام داده و درآمد کسب کنید.

 

7- InboxDollars

عملکرد سایت InboxDollars  نیز مانند سایت Swagbucks  بوده و به شما در ازای فعالیت هایی که در آن انجام می دهید، مثل تماشای ویدئو، نظر سنجی، خرید آنلاین و… پاداش می دهد. این سایت در ابتدا برای ثبت نام شما 5 دلار به عنوان پاداش به شما خواهد داد.

 

8- DailyRewards

این وب سایت هم دقیقا مانند InboxDollars  عمل می کند و با ثبت نام اولیه 5 دلار به شما تعلق می گیرد. پس امتحان کردنش زیاد ضرر نخواهد داشت.

 

9- راه اندازی فروشگاه آنلاین

با داشتن هر نوع کسب و کاری می توانید با استفاده از راه اندازی یک فروشگاه آنلاین در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، محصولات و خدمات خود را به مخاطبین معرفی کرده و آن ها را به فروش برسانید. در نتیجه با فروش بیشتر، درآمد بیشتری خواهید داشت. پس شما می توانید با داشتن تنها یک تلفن هوشمند، یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده و درآمد بیشتری کسب کنید.

 

با استفاده از راهکارهار ارائه شده در این مطلب شما می توانید به کسب درآمد با گوشی بپردازید. مزیت استفاده از این روش ها این است که شما در مسافرت، در مسیر رسیدن به محل کارتان، هنگامی که در خانه هستید و استراحت می کنید و در همه جا درآمد کسب می کنید. اگر شما نیز روش دیگری را برای کسب درآمد با گوشی می شناسید بیان کنید تا دیگران نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

 

 

 

 

 

<** ادامه مطلب... **>